Suus Babybarn

Voor al uw geboorte versieringen

Huurvoorwaarden Ooievaarsnest.

Niet de leukste pagina maar helaas wel noodzakelijkūüėČ

Onderstaande Huurvoorwaarden ontvangt u ook schriftelijk mee wanneer u een Ooievaarsnest komt afhalen.

  • Het huurcontract gaat in na ontvangst door Suus BabyBarn van de borg van ‚ā¨100,- (of ‚ā¨150,- vanaf 9 weken) Dit dient via iDEAL te worden voldaan (u ontvangt een betaallink +/- 1 week voor afhalen.) Eventueel naambord zal bij het borgbedrag worden opgeteld. Heeft u een naambord met beugel? Dan dient u de beugel¬† weer in te leveren.
  • Indien u tijdens de huurperiode besluit het nest eerder retour te brengen dan de afgesproken retourdatum op het contract, worden deze kosten niet in mindering gebracht op de factuur.
  • Kom je een ooievaarsnest afhalen op de afhaaldag voor 14:00 uur? Dan dient deze op de dag van retoureneren ook weer voor 14:00 uur ingeleverd te zijn. Is retourneren later dan 14:00 uur? Dan geldt een eenmalige toeslag van ‚ā¨5,- Is er bij de afhaaldag na 14:00 uur afgehaald? Dan geldt deze toeslag niet.
  • Het is niet toegestaan het nest door te verhuren aan derden.
  • Het is de huurder niet toegestaan andere voorwerpen op het nest aan te brengen, zoals punaises, plakband, spijkers, schroeven etc. Gebeurt dit toch, dan wordt dit¬† gefactureerd als schade. Monteer (zoals vlaggetjes, ballonnen etc) ook niets aan de krans om breuk/schade hieraan te voorkomen.
  • Neem in geval van breuk/schade aan het nest direct contact op met Suus BabyBarn om dit te melden. Repareer in geen geval zelf zonder overleg! Objecten worden bij uitgifte en inname gecontroleerd of ze compleet zijn en geen schade is toegebracht. Hierover is (achteraf) geen discussie.
  • De huurder is verantwoordelijk voor het nest gedurende de gehele huurperiode, bijvoorbeeld in geval van zware wind en diefstal. Bij diefstal bedragen de kosten ‚ā¨200,- (verkoopwaarde).
  • Bij beschadiging/vermissing van het materiaal wordt een bedrag in rekening gebracht ter hoogte van de herstelwerkzaamheden/vervanging; dit is ter beoordeling van de verhuurder. Ga ook netjes en voorzichtig met de materialen om. Voor het monteren van het nest gebruik de meegeleverde instructiekaart! Voor niet ingeleverde materialen wordt een bedrag ter hoogte van vervanging berekend. Indien u binnen 3 dagen alsnog het materiaal retourneert ontvangt u dit bedrag alsnog retour. Na 3 dagen vervalt dit. Hierop zijn geen uitzonderingen.
  • Suus BabyBarn is niet aansprakelijk voor de door materiaal aangerichte schade na bijvoorbeeld storm, ondeskundig plaatsen etc. Suus BabyBarn raad¬† ook aan om het nest te verwijderen in geval van storm/harde wind. In dit geval vindt geen restitutie plaats.
  • Het is mogelijk het nest langer te huren dan de oorspronkelijk afgesproken huurperiode, mits het nest na die periode nog steeds voor u beschikbaar is en de totale kosten niet hoger zijn dan de betaalde borg (zie bovenkant huurcontract). Vraag dit min. 1 dag voor retourdatum aan. Het nest is alleen verlengbaar per week!
  • Neem minimaal een dag voordat het nest retour moet contact op met Suus BabyBarn voor het maken van een afspraak. Zowel afhalen als retourneren kan uitsluitend op afspraak. Bij het niet tijdig retourneren betaald u een boete van ‚ā¨7,- vanaf dag 1 tot 1 week. Bij 2e week te laat is dit ‚ā¨14,- 3e week te laat is dit ‚ā¨21,- enz.+ de huur van de weken (losse dagen huren is bij een ooievaarsnest niet mogelijk, maar in geval van te laat is dit ‚ā¨2,50 per dag) dat het object dan nog in uw bezit is.
  • U hoeft het nest niet te reinigen MAAR, moet Suus BabyBarn het nest afhalen? Dient deze de avond voor de bezorgdatum uit de tuin en droog te worden weggezet. Is het materiaal te vochtig/nat, dan zal het nest niet worden meegenomen en zullen de bezorgkosten nogmaals in rekening worden gebracht.
  • Bij annulering van een reservering vindt er geen restitutie plaats van de reserveringskosten. Bij annuleren tussen de 4-2 weken voor afhaaldatum bent u 50% van het huurbedrag verschuldigd. Bij annuleren 2 weken of korter voor afhaaldatum is dit 75% van het huurbedrag plus de kosten van eventuele extra's.